Veebipoe My Food (edaspidi Veebipood) omanik on My Food Invest OÜ (registrikood 12623798), asukohaga Pärnu, Ehitajate tee 6, 80041.
Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud teenuste juurde.
Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuse juures.
Tellimuse vormistamine
Teenuse tellimiseks tuleb kinnitada soovitud teenuse toimumise aeg. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu, sularahas kohapeal või pangakaardiga pangakaardi terminali abil teenuse kättesaamisel.
Leping jõustub alates teenuse toimimise aja kinnitamisest.
Kui tellitud teenust ei ole võimalik pakkuda eriolukordadel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, juhul kui klient on tasunud pangalingi kaudu kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Taganemisõigus ei kohaldu veoteenusele.
Pretensiooni esitamise õigus.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile nelli@myfood.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.